Auta meitä auttamaan

Vertaistuki on on todettu olevan yksi tärkeimmistä hoito muodoista, sillä vain kohtalotoveri voi ymmärtää mistä sairaudessa on kysymys. Ympärivuorokautinen kipu uuvuttaa ja saa mietteet synkiksi, silloin toinen vertainen on ensiarvoisen tärkeä tukipilari. Vertaistukiryhmät kokoontuvat vapaaehtoisten vetäjien toimesta ja kukin vetäjä tekee vapaaehtoistyötä omien voimavarojensa mukaan.

Yhdistys tarjoaa yrityksille mahdollisuuden tukea toimintaamme. Tarjoamme edullista mainostilaa kotisivuillamme, lähetä siis linkki sivuillemme yrityksen logon kera ja maksat siitä vain 100;/vuosi tai 50;/puolivuotta.

Mainossopimuksen voit tehdä myös pidemmäksi aikaa, ota silloin yhteyttä puheenjohtaja Kai Lehtimäkeen 040-7252052 tai puheenjohtaja.crps@gmail.com

Jos haluat auttaa yhdistystä pääsemään tavoitteisiinsa voit tukea toimintaamme rahalahjoituksella, pienikin summa auttaa laajentamaan toimintaamme yhä useamman ihmisen lähelle. Auttaa voit myös tarjoamalla jäsenille jäsenetuja.

Suomen CRPS ry

FI90 5092 0920 2861 58