Tapahtumat alueittain

Ihminen, jolla on samankaltaisia kokemuksia, tuo toivoa silloin kun itsellä on vaikeaa yhteiset kokemukset yhdistävät. Selviytymistarinoilla on uskomaton voima, erityisesti silloin kun ihminen kokee yksinäisyyttä. Vertaistukiryhmään on matala kynnys mennä sillä siellä on kaikki samassa tilanteessa ja kokemusten jakaminen lievittää omaa pahaa oloa"

Täältä löydät alueelliset vertaistukitapaamiset. Ilmoittauduthan ennakkoon, sillä vetäjän on hyvä tietää montako osallistujaa ryhmään on tulossa.

Toivoisimme myös, että ryhmiin osallistujat huomioisivat mahdolliset allergikot eivätkä käyttäisi vahvoja tuoksuja ryhmään tullessaan.

Vertaistukiryhmät on tarkoitettu CRPS-potilaille sekä heidän läheisilleen. Ryhmään voivat tulla myös henkilöt, jotka epäilevät itsensä tai läheisensä sairastavan CRPS-oireyhtymää.

Aluevastaavat järjestävät CRPS-potilaille ja heidän läheisilleen mahdollisuuksien mukaan erilaisia tapahtumia, luentoja ja vertaistukea sekä toimivat alueillaan Suomen CRPS ry:n aluevastaavina ja yhteyshenkilönä sekä vertaistukiryhmänvetäjinä.

Haluaisitko sinä auttaa ja tehdä hyvää, haemme joukkoomme vapaaehtoisia henkilöitä joita kiinnostaisi erilaiset tehtävät omalla alueellaan. Aluevastaavat opastetaan tehtäviinsä kirjallisella materiaalilla ja puhelimitse. Mikäli olet kiinnostunut toimimaan vapaaehtoisena ota yhteys yhdistyksen puheenjohtaja Kai Lehtimäkeen puh. 0407252052

Joulukuu 2017

tiistai 5.12.2017