Toimintaamme tukee

LYMED

Lymed Oy on valmistanut korkealaatuisia lääkinnällisteknisiä tukivaatteita suurella suomalaisella laadulla jo vuodesta 1993 asti. Tuotteet valmistetaan mittatilaustyönä, tarkkaan valituista ja eksklusiivisista materiaaleista. Lymed valmistaa painetekstiilejä, jotka, parhaan hoitotuloksen saavuttamisen ohella, ovat mahdollisimman mukavia käyttää ja näyttävät hyvältä.

Tuotteita käytetään mm. arpihoidossa, turvotushoidossa sekä leikkausten jälkihoidossa. Somaattisten tukivaatteiden käyttökohteita voi olla esim. autismin kirjo, hypotonia sekä CP-vammaisuus.

Lymed painevaatteet ovat suosittuja CRPS-oireyhtymän hoidossa.

Lymed tukee Suomen CRPS ry:n toimintaa.

Jalkahoitola PODOPOLI tukee toimintaamme hoitoalennuksen muodossa.

Leankatu 4 A, 00240 Helsinki

Länsi-Pasilassa, Pasilan asemalta kävellen n.10min., julkisilla n. 3min.

Avoinna ajanvarausten mukaan, myös iltaisin, viikonloppuisin ja pyhäpäivinä

Tel. 044 4000 400 www.podopoli.com johanna@podopoli.com

Varaa aika: https://www.varaaverkossa.fi/places/podopoli-429

Jätä yhteydenottopyyntö: http://www.podopoli.com/lomake.html?id=573

Jalkahoitola tarjoaa yhdistyksemme jäsenille jalkahoidon 60;/h, ensimmäisellä kerralla käsittelyaika saattaa venyä pidemmäksi, mutta hinta oon sama. Maksaessasi esitä jäsenkoodi.

Jäsenkoodin saat yhdistykseltä crps.sihteeri@gmail.com

Tutoris Oy on kuntoutus- ja hoivapalveluita valtakunnallisesti tuottava suomalainen yritys. Puhe-, toiminta-ja fysioterapiapalveluita tuotetaan kaiken ikäisille ja hoivapalveluita ikäihmisille. Puhe- ja toimintaterapiapalvelut ovat saatavilla ympäri Suomen ja fysioterapiapalvelut löytyvät Tampereelta ja Oulusta. Yrityksessä työskentelee yli 200 kuntoutusalan ammattilaista.

Korkealaatuisia kuntoutus- ja hoiva-alan palveluita tuotetaan sosiaali- ja terveydenhuollon organisaatioille ja alan ammattilaisille, kuten esimerkiksi Kansaneläkelaitokselle, kunnille, keskussairaaloille, vakuutusyhtiöille, yhdistyksille, yrityksille ja yksityishenkilöille. Tutoriksessa testataan ja tutkitaan kehittyvän teknologian myötä jatkuvasti kevyempiä, vaikuttavampia ja kustannustehokkaampia toimintatapoja.

Lue lisää osoitteessa www.tutoris.fi.